5 Mart 2009 Perşembe

On Beş


Dün gece birazcık exen le konuştum.Uykum vardı,banyo da yapmıştım zaten.Telden msne girdiğim için öyle fazla durmakta istemedim. Çünkü baya zor oluyor millete yetişmek..Bana "kararı mı değiştir bu pazartesi geliyorum İstanbul'a !!" dedi."Oha harbi mi şaka yapmıosun dimi" gibi gibi şeler söyledim.Yani anlıcağın görüş günümüz azaldı.Ve ben git gide heyecanlanıyorum.Herşey ii olucak biliyorum.Çıkmıcam onunla ama vakit geçircem bu bile yeter sanırım..Şimdilik. :p
Dükkanı da ruslar bastı ya.Ve ben buraya geçmiş bişeyler yazmaya çalışıyorum.Allah akıl fikir versin bana.Müşteri de rus rakısı getirmiş.Akşama ziyafet var evde.
Cumartesi de kızlarla buluşma var.Bi dolu kokoş kız olucak.Ben gitmek istemiyorum ama Satoo gitmek istediği için bişey de diyemiyorum.Çünkü onlarda kalıcam Cumartesi günü.Kokoşa dedim ki "ben gelmek istemiyorum sizin aranız da sıkılırım hepiniz makyaj yapıosunuz,dekolte giyiniosunuz,kuaföre gidiosunuz" o da "saçmalama pigme biz seni böyle kabullendik" dedi.beni kabullenmişler lafa bak lafa.siz kimsiiiğz laayn.Öyle daralıyorum ki onların arasında sırf nargile ısmarlıcaklar diye gidiyorum.Uçan Ev'in nargilesi bi başka güzel oluyo da blog.
Neyse ben bi içeri bakim ne diyo bunlar.
Hadi daway daway.(çüke çüke.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder