19 Mart 2009 Perşembe

On Dokuz

Gittim aldım albümü.Eski Duman tadı yok evet evet yok.Ama yine de gözlerini kapayıp dinleyince "eaahh eski tad yok falan ama Duman işte abii" diyosun.Şimdi favorilerimi sayıyım dicem olmıcak.yanlış ters yani.çoğunu sevdim çünkü.pazar günüde biletimi alıcam.ama yine de henüz dinlememişler için "yalan,sarhoş ve rezil'den" başlamalarını tavsiye ediyorum.

Herneyse.Dün çok hastaydım böyle durmadan kusuyodum falan.İşten erken çıktım.Ama evde Müdür'le sevgilisi var."lan gitsem ayıp olur mu ya onları alt alta üst üste görürsem nepçeeem ben." diye düşünüp durdum.gittim zile bastım işte bunlar açmıyolar zili,ben 6 da işten çıkıyorum,zil çalarsa kapıyı açmayın komşular yanlış falan anlar demiştim.bu salaklar açmıyo kapıyı.ben ayakta duramıyorum haa kustum ha kuscam diye ağzımı kapamışım.höh dedim sonuçta açtılar da girdim hemen kustum,yattım."selam ii mokokolar gençler" bile diyemedim.onlar ben uyurken gitmişler.Müdür bi de not bırakmış "herşey için teşkürler on numara dostsun" diye.anca ona gülebildim.annem evin halini görünce biraz kızdı lâkin hastayım valide hanım deyince,acımış olcak ki ıscacık çorba yapıveemiş.şimdi de karnım felaket derecede
ağrıyo.akşamı nasıl edicem bilmiyorum.neyse daa başka bişi yazcak mıydım? hatırlamıyorum.
Hadi çüke çüke.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder