12 Mart 2009 Perşembe

On Yedi


Süper loto oynadım inş. bana çıkcak biliyorum.Hissediyorum bunu.Var ya bi bana çıksın neler yapmam neler.Neler yapmam bilmiyorum.Of hayali güzel hele bi de o para elime geçse kafayı yerim sanırım.Kaan Tangöze'yi ele geçiririm.Evden dışarı salmam,hep yanımda kalır..(L) klsdlkf.
Ondan sonra Brandon Flowers'in tadına bakmaya giderim haci..Paris Hilton'u paramla döverim kızaam.Evdir,arabadır bunlardan alırım falan.Güzel bi eğitim falan.Hobareyy benden mutlusu olmaz tebii.
Exen de dün dedi ki "üzülsek bi yandan üzülmesek bi yandan,hem benimle görüşmek istedin şimdi de bahane uyduruyorsun..Ben şu 3-4 gün zamanım da seninle görüşmek isterdim açıkcası" vikvikde vikvik.Valla öyle darlandım ki en son pc'ye reset attığımı hatırlıyorum.Hem eğer exen'le buluşsaydım O'na haksızlık olucaktı..Doğru yoldayım biliyorum.O hep benimle olduğu için başkasını tercih etmem aman neyse ne ya.
Böyle de mutluyum evet evet mutluyum..Hani bazen arıyorum bi erkek arkadaşım olsa da konuşsak,gezsek falan diye ama O aklıma gelince herşeyden vazgeçiyorum.
Çüke çüke blog.

jsdhksjfh: Bu arada neden bilmiyorum ama 2 gündür Zeynep Sağdaş-Yarım Kalanlara Rağmeni dinliyorum.Çooo..ok beğendim ya.Huuff.

3 yorum:

  1. süper loto devretti 45 olmuştur herhelde.güzel hayaller bunlar ama...anamda oynuyodu dedim ki ana oynama çıkmıyo.yok kadın dinlemiyor.nese sana çıkar inşallah.:)

    YanıtlaSil
  2. Şöle bişi nah çıktı nah çıktı. :D

    YanıtlaSil
  3. o zaman can sağolsun.bidaha ki sefere inşaallah...

    YanıtlaSil