4 Mart 2009 Çarşamba

On Üç


Dün öyle bi uyumuşum ki..Saat 20:40 falandı gözümü kapatmışım..Uyandığım da sabah 9’a geliyordu.aman dedim geç kaldın pigme.giyindim beş dk’da hemen işe koştura koştura gittim.Çay falan yaptım sonra dobiş bey geldi..O ofise girince öyle rahatlıyorum ki..”günaydın pigme hanım ne var ne yok ?” demesi beni inanılmaz rahatlatıyor..Patronu mu sevmiyorum.Sapık o.

Bu arada sol elimin 4.parmağını kırdım.İlk başta çok acıdı ama şimdi acı çekmiyorum.Acayip stres attım kırınca.Acısını ya kokoşdan çıkarcaktım yada ben acı çekicektim.Ve istenilen oldu ben acı çektim.Pişman mıyım? Tabi ki hayır.Çünkü ne zaman başkasına zarar versem kendime verdiğim zararın iki katını yaşıyorum.

Herneyse..Haftasonu epey bi güzel geçti.Kanksı ugurladık en sonunda.Aşkitomu da gördüm acayip özlemişim ya.Tam dudişinden öpücektim Kirpi gördü.”hopp noluyoz” dedi.”sananee laağğn biz evlendik” dedim.Lez değilim he yanlış anlama blog.Erkekleri sevdiğimi bilirsin..Ama sadece ona karşı bu kadar yoğun duygu besliyorum..

Bu arada sanırım hayatıma biri giricek..Ama girmemesi için elimden geleni yapıyorum.Çünkü eğer ben biriyle çıkarsam O’na haksızlık yapacağımı düşünüyorum..Tamam öleli nerdeyse 2 sene oldu.Lâkin ben hâlâ ona karşı inanılmaz sevgi güdüyorum.Belki ilk olduğu içindir.Ama hani biri de olsun istemiyorum değil bazen gerçekten yalnız hissediyorum kendimi o an biri olsa da arasam konuşsam diye hülyalara dalıyorum.

Saçma bi konu ya aklımdan geçirmem bile büyük aptallık.Konudan konuya da atlarım işte böyle.Bu arada Taksimde Cemil İpekçi’yi de gördük.Yakışıklı adammış he böyle bıyığını kesse falan.Vücudu gayet iyiydi höhöm.Yanında da beyi vardı.Baya bi makarasını yaptık adamın.İşimin başına geri dönmeliyim.Bekle beni irsaliyeler,faturalar ben geliyorummmm.

Kendime buradan Pet Shop Boys’dan- Loveetc[..] .. armağan ediyorum.Görüşmek üzere.Esen kal.

Hadi çüke çüke.


1 yorum: