18 Mart 2009 Çarşamba

On Sekiz


Ve DUMAN geliyorrrrrrrrrr. Ulan öyle mutluyum ki.Herkese sarılıp öpesim var.of anlatamıyorum kendimi şuanda.Sonunda albüm çıktı bugün.Akşamı sabırsızlıkla bekliyorum hemen gidip almam lazım.Dibine kadar ve Senden Daha Güzel'i internette yayınlamış.Kendi web sayfalarında ikisini de indirdim.Dibine Kadar süperdi.Ulan sonunda Kaan'a kavuşcam öyle mutluyum ki.Önümüzde ki hafta falan da bileti almam lazım.Bostancı'da konser var.Ya nasıl anlatsam hani nerden başlasam bilmiyorum falan ama şuanda acayip mutluyum onu biliyorum.Ve konser gününe yaklaştıkca biraz daha artıcak mutluluğum.bütün arkadaşlarım dalga geçiyo bi keşi seviosun diye ama "bi keşin halindenn bi keşler anlarr gel gör şu halimi bir teselli ver lalalala" böyle bişiler yazamıyorum da.
"Yazdım çizdim hayal ettim Sazla sözden ibarettim Arkamı döndüm emanet ettim Anlayamadın ya"
ve lalalala devam ediyo.ama ağğnnlaadım o beni ağğnladıı dibinee kadarr dibinee kaağdaarr OooOff...Of ya ağlasam yeridir.Kaan'ın yeri diğer tüm sanatçılardan çok ayrıdır.Kimseyi onun kadar sevemedim.Hiç bi sanatçıyı sevmedim yani.Böyle çok tuhaf.Bendeki yerinin tam kelime karşılığı olarak "İlâh" diyebilirim.Evet o benim için bir İlah.
Velhasıl kelâm konsere gelmek isteyenlere duyrulur işte.Gelin görün.Ama aşık olmayın.İçinize çekmeyin sadece koklayın.Giderek dağı duvarı aşın.Sağlıcakla kalın.Dumanla kalın.


Tarih: 05 Nisan 2009 Mekan: İstanbul Bostancı Gösteri Merkezi Biletix deki Bilet Fiyatı: 39 TL Bostancı ve Küçük Beyoğlu Gişelerinde 35 TL dir..

Gelmeyenler yuvarlansın.
Hadi çüke çüke.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder