18 Şubat 2009 Çarşamba

Altı


Nihayet okula dün gidebildim.O da öğlene kadar durdum sonra dayanamadım bizim kızları da alıp eve gittim.Önceden hep okulda olmak isteyen ben şimdi tenefüs ziline bile tahammül edemiyorum.Sanırım iş hayatı daha çok ilgimi çekiyor.Gerçi daha maaş falan alamadım ama.Sanırım iki aydır bu durum böyle.Ne zamandır para almadığımı da bilmiyorum.Böyle amaçsız laylaylom gidiyo şu bilmem kaç gündüVideo Ekler.Aslında bu durum çok hoşuma gidiyo.atıyorum annem maaşını almadın artık taş yeriz deyince.olurr mihenk taşı mı çakıl taşı mı diye iğrenç espriler bile yapabiliyorum.önceden olsa ulan vıvıvıvı para bitti napcaz ne yicez ne etcez.niye böyle oldum bilemiyyciğim.dalgadan sanırım.bugünde saat 4 de milletle buluşcam.iznimi de aldım.Cebimde 6 tl var yeter inş.yetmese de yeter ya.

Bu arada uzun zamandır aradıgım şarkıyı buldum.Acayip mutluyum ya.Bi zamanlar Özlem Tekin bunu konserde söylüyordu.Kadının adı aklıma gelmeyince Özlem Tekin’e ait bütün röportajları okudum.Ama yok yine de bulamadım.Sonra bi baktım Benim MTV im de Özlem hanım ilk 5’e koymuş klibi.Tesadüf işte gördüm.Sabahtan akşama dinliyorum.

Olur da bigün şuraya şarkı koymayı ögrenirsem paylaşırım sevgili blog.

Çav.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder