5 Şubat 2009 Perşembe

Üç

Saat sabahın bilmem kaçı,başım felaket derecede zonkluyor.Karnım aç.İş yerinde kimse yok.Cebimde sadece 1,200 minibüs param var.Ve akşam nasıl incem Tarlabaşına bilmiyorum.
Bu arada feysbuk kırk yılda bir bokuma yaradı.o gün babamı merak ettim.lan dedim acaba feyse üye midir.çok sever nette vakit geçirmeyi.Aramamla önüme çıkması bir oldu.Herneise.ekledim bu malı hemen kabul etti.oha dedim tetikte mi bekliyodu.herneyse buna saydım sayıştırdım.”para gönder kadın borçlarını ödemek için gece gündüz çalışıyo,oğlun desem o küçücük yaşına rağmen çalışıyo,kendimi söylemiyorum bile.ne biçim adamsın sen”vs.vs. dedim yolladım.Cevap geldi anında.”sen evden gitmemi istemiştin”dedi.
“mk.senin gibi adamın siktir git paranı da istemiyorum,senin gibi baba,koca,adam olmaz olsun” dedim.çıkardım arkadaşlarımdan.
Mına godumunun adamı ya anneme anlattım.hala kocasını savunuyor niye öyle dedin kızım o senin baban kızım yarın öbürsü gün kızım zıkkımın kökü kızım.bağırdım tabi.şimdi küsüz annemle de.

Bu arada aşkitomla da barıştım.Çok mutluyum ya.O kadar ço…okkk seviyorum ki onu.En sonunda çektim karşıma dedim lan biz kardeşiz olmuyo böyle.Sonra da ta ta tamm. Barıştık mk.Dayanamıyodum zaten küs kalmaya.Ay bak azcık konuşmalarımızı koyim buraya.Gerçi sen bi bok anlamıcan ama. Lsdkşfjkdsf.
D o . Deşifre etmemek lazım :D


(10:05 AM) ๏ D ๏ ߨ: Geldim aşkitom :D

(10:06 AM) Lâl.° . OYyy

(10:06 AM) Lâl.° . napıyon iştesin dimi
(10:06 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨: Hı hı :)

(10:06 AM) Lâl.° . haftasonu çalışıo musun görüşelimmm
(10:06 AM) ๏D ๏ ¨ß¨: Vay
Çıkma mı teklif ediyorsun bana :D

(10:06 AM) Lâl.° . dfkjlşsjg :D
ay koptum

(10:07 AM) Lâl.° . evet bağyan nacizane teklifi mi hoş görün ve benim duygularıma tercumann olun
(10:07 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨: Asdfasd
Bakarız.
(10:07 AM) Lâl.° . Oluru var mı
deniz abiye falan da haber salak istersen
(10:08 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Bilemem.
Gerek yok efenim..
(10:08 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨: Kesinleşirse yaparız o dediğini.
(10:08 AM) Lâl.° . he eski dominant haline geri döndün alkış:

(10:08 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Allah allah nerden çıkardın şimdi?
(10:08 AM) Lâl.° . tamam ozman heveslenmiyorum ben
(10:08 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Ya .
(10:09 AM) Lâl.° . sarfettiğin cümlelerden bebeqim :D
(10:09 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨: Cıx.
Kızarım bak :D

(10:09 AM) Lâl.° . Tamam tamam

(10:09 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Ups:D Tamam sbah sabah öpmeler felan..
Noluyoz.
(10:10 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Nasılsın bugün?
(10:10 AM) Lâl.° .: akşam mı opiiyim yani :D .ş
(10:10 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:GEce öp

(10:10 AM) Lâl.° .: bombayım :D ahh ahh çük beni demek geliiy içimden

(10:10 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Belli patlatacak birilerini arıyorsun

(10:10 AM) Lâl.° .: yok kız halimle kimseyi patlatamam

(10:11 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Seni seviyorum. (A)
(10:12 AM) Lâl.° .:bende senii aşkitom .ş

(10:13 AM) Lâl.° .:herkes sevio seni
bigün hepsi tarıcam zaten ho:tsbh

(10:13 AM) ๏D ๏ ¨ß¨:Deme be.!Sakin ol aşkitom :D
ahhha

(10:13 AM) ๏ D๏ ¨ß¨:Senin için salak oldum
Ey Allam.
Tamam bu kadar sohbet yeter sana
Gidiyorum ben.
(10:13 AM) Lâl.° .:aşk salaklık mı şimdi ^o)

(10:13 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Ebet
(10:14 AM) Lâl.° .:nereye ya daha yeni başladıkk .ş .kro

(10:14 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:İşim gücüm vr
var*
(10:15 AM) Lâl.°.:tamam ya tutmuyorum seni
(10:15 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Tutsan bir de :D
Bu nelan
(10:15 AM) Lâl.° .:nasıl ama kızımızz .ş

(10:15 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨: Töbe :D
Bu kızımız he mi?
(10:15 AM) Lâl.° .:çok tatlı şebelek anasına çekmiş .ş

(10:15 AM ๏ D ๏ ¨ß¨:Dehşet!

(10:16 AM) Lâl.° .: Senin gibi bebegim (a)

(10:16 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Sus taam
Muck
(10:16 AM) Lâl.° .:Optün beni .Öp

(10:16 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨: Nerden?
(10:16 AM) Lâl.° .: dudişden .Muku

(10:16 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Hee..
Her bok smiley de varha :D
(10:17 AM) Lâl.° .:ayıpsın bebeqim atla gidelim araba:
(10:17 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:ahha
Yavrum tamam.
(10:17 AM) Lâl.° .:begenmedin mi ozman buna binelim ,motur
tamm tamam
(10:17 AM) ๏ D ๏ ¨ß¨:Seviyorum seni öpüyorum da bolcana.
i.s
.
(10:17 AM) Lâl.°.:bende bende (l)


(L). Yorum yapmıyorum. (K)(L)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder