11 Şubat 2009 Çarşamba

Beş

Gitmedim Nevizadeye falan.Kankamın ananesi ölmüş.Annesi falan köye gidince de tek bırakmamak için ben yanında kaldım.4-5 gündür onlardayım.Nihayet bugün evime dönücem.Aslında hiç ağlamadı he ben onlarda kalabilmek için anneme Satoo cok kötü ben eve gelemicem dedim.Öyle keyif yaptık.Ama gözlerime bugün baktım da mosmor olmuş.İçtiğimiz sigaranın kahvenin haddi hesabı yok.Ee tabi hiç uyumadık da..Ve rekora doğru gidiyorum da kaç gündür hiç bişi içmiyorum.Alkış bana.(h) Hep bu Satoonun sayesinde..Hayatta hep dost kalabilceğim 2 kızdan biri O.Daha çok yeni oluyor tanışmamız.ben diyim 7 ay sen de bi sene.İnternetten tanıştık onunla ama aynı semtte olduğumuz için çok sık görüşüyoruz.beni bu kadar çok güldürebilen başka bi hatun yoktur.ikimiz bir araya gelince inanılmaz hâl alıyor buluşma.Burger da menüyü bedavaya getirmek için sadece bi saatlik orda erkek bile ayarttıgımız oluyor.Genel de hep beraber olduğumuz için bazen kim kimin evinde onu bile şaşırıyorum.Şu bi kaç aydır çok sık özlem duyduğum tek insan.bi insan bu kadar mı pozitif olur ya.yağmur yağıyo dışarı çıkmayalım diyorum.olsun yağmur güzeldir mis gibi toprak kokusu lalalalla* diyo.kafasında var bişeyler.yada kafasında yok bişeyler ondan böyle.ama çookk...kkkk seviyorum.

Okul açıldı.fakat daha henüz teşrif edemedim.onu bunu bırak karnemi bile almadım.neyse 3-4 ay sonra okuldan da kurtuluyorum.Maaşımı da aldım.Böyle karman çorman bişeyler oldu.Durmadan herkesle kavga ediyorum.Atıyorum netteyim Fener dio ki "hadi gel şu kıza sataşalım" anında atlıyorum konuyu bilmeden.

Şu an şakır şakır yağmur yağıyor ve ben yazmak istemiyorum.
Bu soğuk havaya rağmen Beduk-Don't Stop diyorum.hadi gittim.Çav bella.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder