27 Şubat 2009 Cuma

On Bir

Underworld - Choose Life dinleyin diyorum sadece.Sabahtan beri uçuş modundayım.Emo (aslında emo değil he)sağolsun yolladı da,duyduklarım biraz da olsa bazı şeylere olan özlemimi giderdi. Bugünler de böyle çok karışık şarkılar dinliyorum.Noldu bilmiorum da metalden girip indie den çıkıyorum.İndie den girip punk tan ordan alternative az ilerdeki pop'a da uğruyorum sonra R&B'ye postalanıyorum.Niye böyle oldum bilmiyorum da haa.neyse konumuz bu değil gerçi bi konu da yok ya.gelip saçmalıyorum.Yarın kızlar bizim eve gelcekler.Böyle vodkadır cipisdir pattistir kurumemiştir öyle salak bi gün geçircez.Asıl önemli olan ertesi gün Kanksla buluşulan gün.İnş.yine kallaviye gidip okkalı bi kazık yemeyiz.
Haftasonun güzel geçmesi dileğiyle görüşenzi blog.üstünü sıkı giyin üşütüp hastalanma buralarda.Öpenzi.
Çüke çüke.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder