19 Şubat 2009 Perşembe

Yedi

Eheey eheyy.Bombaydı dün akşam ya. kankamın yanında getirdiği feminist kız dışında.öyle sinir oldum ki ona.boyum uzun olsaydı boynunu sıkıp gözlerini pörtletebilirdim.o beni cok sevdi ama ben onu hiç sevmedim.yapmacık.neymiş uzun saçlı erkekleri yaşatma derneğinin en istikrarlı üyesiymişte mişmiş.Müdür yine her zaman ki gibi bombaydı taksimin göbeğinde kalktık Roman havası falan oynadık.Azcık Uçan Ev’de vakit geçirdik.Çünkülüm Aşşegül sıkıldı.”dışarı çıkalım,temiz havada yürüyüş yapalım,cafede oturmak çok saçmaaağğ,tabu oynayınca elinize ne geççççek kiiiğğ.” Ananın .mı geççççek.sonra dışarı çıktık işte.galataya kadar yürüdük.müdürle ben çok sıkıldım.onlar magazalara giriyorlar üst baş bottur falan bakınıyorlar bizde mal gibi yanlarında dolanıyoruz.müdürle bir sigara iki sigara derken sonunda bunlar çıktı.kız bi arkadaşıyla buluşcakmış burgerın önünde.ilerliyoruz yukarı dogru yanımdan epey uzun biri geçiyo “oha boya bak “ diye bakıyım dedim.bir de baktım çok güzel hareketler bunlar bir daha bir daha’dan Şevket ağbi geçiyo.Aşşegül hayranıymış foto çektirmek istedi.Ben “ Şahin’i istiyorum ben banane ya banane’ dedim.Adam herkesle tokalaştı bana gelince elini uzattı sonra geri çekti ‘ama sen Şahin’i istiyorsun’ dedi.hıh aman pııh.”facebook dan beni ekleyebilirsiniz sen hariç” dedi.çokta tınn sanki ben hayranıyım onun.herneyse gittik kızı bıraktık biraz dolandık.sonra eve geldik.güzeldi.

Bugünde dedemin ölüm yıl dönümü amcamlara gidecegim.aslında gitmek istemiyorum Allah biliyo ya.çok kasılıyorum.neyse rahmet canına dedem.

Yarın yine satoolarda kalcam.nolcak benim durumum bilemiyorum.
Hadi şimdi çalışmam lazım Adios.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder