6 Şubat 2009 Cuma

Dört

Nedenini bilmediğim bi sırıtma var suratımda.cuma gününden kaynaklanan bi sebep olabülüğğ.yarın en sonunda bilmem ne kadardır planladığımız buluşma olucak.İlk önce guzumla buluşup yemek yiyeceğakkk.:T Sonra da Fener ve Müdürün gelmesiyle Nevizade’ye doğru kayacaağaakk.Her zaman ki şeyler olcak biliyorum rakıdır balıkdır kakaredir kukeredir.Vakit böyle geçcek emaa asıl eğlence guzumla fenerin eve gitmesinden sonra başlıcak.Nihayet müdürle bi geceyi geçirebilcem.ne zamandır bunun planını yapıyoruz ama beyefendi kızlardan vakit bulup bize vakit ayıramıyo hipne.annem yok kalmıcaksın eve dönceksin falan dedi ama.Amaaan pııh.herifi boş yakalamışım.şimdi eve dönsem ayıp olur.
İnsanın erkek kankasının olması acayip iyi bişi aslında lan blog.böyle canın sıkıldıgında arıyosun hadi buluşalım diyosun.”ay yok ben gelemem evdekiler sorun çıkartır” demiyor.”tamam lan nerde saat kaçta” diye üstüne atlıyo lafının. Hoş bişi hem de çok hoş.
Neyse kız arkadaşlarımı da seviyorum.zati topu topu beş tane var.onları da kaybetmiyim.:lol.
Aman çok sıkıldım yazmaktan.Görüşenzi bebeqim.
Reröreröereöröeröeöröe.
Seviyore seni.
Çükümato blog.

He bu arada kankimi çoo..okk özledim.Ananesi yogun bakımda.inş ananesi iyileşirde.O da terk ettiği sahalara geri döner.Seni seviyorum kankililililiyar.

lhdfkhskg: Fotoğrafın yazıyla hiç bir alakası yoktur.Sadece zevk için. :osbir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder