25 Şubat 2009 Çarşamba

Dokuz

Kanks'la konuştum ya artık bi yerden sonra gülmekten çenemin kasıldığını hissettim.hazır bu kadar mutluyken gelip sana da aktarıyım dedim.Uzun bi aradan sonra onunla konuşmak çok iyi geldi.
İnsan° .: harbi hakkariye mi cıktı senin askrlik
Zamparanın Perti: hakkariye gidiyorum
hee laan
İnsan° .: olm anneme söledim dur ben bi yasin okuyim dedi :D
Zamparanın Perti: tövbe estagfurullah yaa =)
İnsan° .: kendine dikkat et oralarda :D
Zamparanın Perti: diri diri gömdünüz la beni:D
İnsan° .: yok be :D:D:D
Zamparanın Perti: annemde mevlüt verelim diyo ahaha
İnsan° .: harbi mi yuuhahahah
Zamparanın Perti: dedim helvamıda yapın yiyip gidim kehkehkeh
İnsan° .: kırkını da bizde yaparız artık :D:D:D:D
Zamparanın Perti: tövbe de lan :(
İnsan° .: allah korusun tebii :'( :P
Zamparanın Perti: içim ürperdi
ammıııaaannn :D
İnsan° .: beşinci boyut falan izleme bu günlerde ölümsüz kahramanları falan :D
İnsan° .: hem nie bi hafta izin var lan :F
Zamparanın Perti: sen gec dalganı kuzum hih
dagıtım izni işte
bu kadar oluyo
İnsan° .: ee sen deseydin benm tonlarca arkadasım var hangi biriyle görüşcem
Zamparanın Perti: tonlarca arkadaş mı DDDD:.d
İnsan° .: ya evet :D
Zamparanın Perti: hani nerdeler :D

İnsan° .:Fener abi bi ton eder zaten

Zamparanın Perti: D: :D:D:D
bunu söyliycem
İnsan° .: söylme hee .çüke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder