4 Şubat 2009 Çarşamba

İki

Önceden olsa şakır şakır döktürürdüm buraya ama şimdi nutkum tutuluyor yazmaya başlayınca.Dün akşam yine her zaman ki tarlabaşına gittim ve şuanda beynim durmuş durumda.böyle kafamın içinde bişeyler fırrrrr fııııırr dönüyor.ama ben yine de halüsinasyon görmeyi seviyorum.eğlendim mi? Hayır sadece kafam dağıldı. Eve gelince bu sefer annem çok azarladı “yeter bıktım bu hallerinden, dayanamıyorum artık bi gezdiğin tiplere bak neydin ne oldun “ ve bunun gibi bi dolu şey.mk.sanki ben böyle olmasını istiyorum.Tabi kamkem bunu duyunca üzüldü “lan boşver annemi bilmio musun hep aynı terane” dedim.fakat o bu durumu fazla içerledi “bak pigme dedi istersen bi daha görüşmeyelim hem kafan daha rahat olur güloş da bi daha sana kızmaz.” Tersledim falan baya bi giriştim buna.

Kaldı, o uyudu ben onu izledim..

Kamkem en değer verdiğim insanlar arasında ilk 3’ü epey bi zorlar.Tanıştıgımızda daha ben toolete gitmeyi yeni öğrenmiştim.asdfsdads.Sanki o yanımda olmayınca yapacak hiçbişeyim yokmuş gibi geliyor.Bi dolu arkadaşım var ama hemen hemen hepsi netten falan.Gerçi nettekileri de seviyorum ama kamkem daha agır basıyor.Tek sorun annem ondan hiç hoşlanmıyor neymiş efendim beni zorla içkiye,esrara alıştırmış.Yohh yaee.Benim aklım yok mu zorla alıştırsın düşünemiyor muyum ben neyin dogru neyin yanlış oldugunu..kıçımıye anne.aslında annem melek gibidir harbi melektir diğer annelere göre tabi.ama ne zaman babamdan boşandı ondan sonra beni böyle bi sahiplenme duygusu ortaya çıktı.ona da hak veriyorum kocası bunu terk edince yalnız kaldı.yazık anneme .aalama guzum.öhöm neyse.

Onlara göre benim böyle olmamın tek sebebi varmış onun ölmüş olması.yok efendim öyle değil işte bu işler.O öldüğü için bu halde değilim yani.Yada öyleyim bilmiyorum.Sevgilim öldüğü için her gün ağlayıp yas tuttuğumu sanıyolar ya acayip kıl oluyorum.Tamam her şeyden çok üzüldüm belki hayatımda ilk defa bu kadar çok üzüldüm ağladım ama geçti yani.

Manyak da değilim.Girdiğim depresyondan ancak 3 ay sonra çıkabildim zaten, bi de böyle üstüme gelince hepsini gırtlaklayasım geliyor.O öleli 1 sene oluyor ama şuanda sanki onu hiç tanımamışım sevmemişim gibi.Bi daha kimseyle birlikte olmıcam fakat O sürekli hayatımdaymış gibi davranmıcam da. Umarım onlar da bunu anlar. İlk günden içini baydım dimi.

Neyse siktir et alışman lazım bebeYim . Şimdi gidip biraz etrafa pıt dağıtmam lazım.

Kamkemi bekletmemem lazım.sii yu letır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder