25 Şubat 2009 Çarşamba

Sekiz

Dün akşamdan beri eve gitmedim.Çalışmaktan başım döndü artık.

Bu ne yorgunluk Pigme çek bi tabure dedim ve sonunda kıçım yer gördü.Çalışmayı seviyorum aslında ama maaşımı alamadığım için bazen işi savsaklıyorum.yayılıyorum da yayılıyorum.sonra sabahlamam gerekiyor.

Bu akşam Satoolara gitcem işte.Kardeşinin dogum şeesi belki kutlarız.Bu aralar herkes bizi kıskanıyo nedenini anlamış değilim ama.”Hıh sen git Satooyla konuş,aman Satoo senin bizle konuşmana bozulmasın.” Vs.vs millet manyamış mı ne.batıyo sanırım onla konuşmam onlara.

Aslında bu akşam dediğim zaman Cuma gününden bahsediyordum.O gün yazıyım dedim canım sıkıldı devam edemedim.Bu hafta full okula gittim.Kendime şaşırmaktayım.Kanks askerden gelmiş bu arada yani acemiliği bitmiş izne mi ne gelmiş.Bu hafta onla buluşcam.Yani O Fener,Aşkitom,Satoo falan hep beraber olcaz.Ne zamandır toplu buluşma yapmıyoduk.Aslında hep merak etmişimdir.Netten tanışıp da bizim kadar buluşan var mıdır ? :D Ben bunlarla tanıştıgımda daha minnacıktım ortaokula gidiyodum.İp bile atlıyodum düşün blog.Şimdi lise bitti,kademe atlamaya çalışıyoz.Hey gidi heyyy.Beni onlar büyüttü şak şak şak.Okul bitiyo ordaki arkadaşlığın biteceğine eminim.Ama bunlar netten olduğu için hep dostluğumuzun devam ediceğini biliyorum.içim rahat yani.Satooyla hep konuşuruz zaten “ulan acaba kaç sene böyle devam eder bu arkadaşlığımız” falan diye.bende “sen evlenene kadar bebeeeeem” derim.Bunun kadar kısmetli bi kız görmedim ben.Birinden ayrılıoo hopp digeri kapısında bitiyor.Bize de avcumuzu yalamak düşüyor.halbuseki ben sadece onunla olmak istiyordum.sabahtan akşama kadar onu çükmek.ama bu erkekler ah bu erkekler bi türlü peşini bırakmıyorlar kızın.

Ben iyice sapıtmadan bi gidiyim yemek yiyim ya. Karnıyarık varmış bugün menü de nasıl da yerim ha .

Hadi çüke çüke blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder