3 Şubat 2009 Salı

Bir

Nasıl giriş yapsam diye 564564 saat düşündüm.Yersen.Neden bilmiyorum ama birden yazmaya karar verdim.Sonuçta gizli isimler falan olcak istediğime sövebilcem arkasından konuşabilcem vs.vs. Hoş bi olay sanırım.3 5 tane blog takip ettim de acayip makara yazanlar da var hüznün derin dalgalarında boğulanlarda..Acaba ben yazabilir miyim diye çok düşündüm.Bak dedim pigme yazamazsan blog insanı seni yerin dibine sokabülüğğ de sokmayadabülüğğ de.Bu arada daha ilk başta yazmaktan soğudum kardeşim ya.Word’de yazıyorum ya ıhh yazsam altı çiziliyo ya.ne tuhaf bi durum acayip kasıldım bak.Beni düzeltmeye çalışıyo hipne.neyse fazla üstünde durmıcam ve bu duruma alışmaya çalışıcam.

Abi ilk başta ne anlatılır yani ne yazılır bilemedim.Forum değil ki Yeni Üyeler diye bi yer olsun.

Merhaba ben istanbuldaann pigme yeni üye oldum. umarım daha iyi vakit geçiririz .herkesin emeğine sağlık diyelim.

Aslında buraya yazma amacım çok farklı böyle alengirli işlerle uğraşıyorum,artık içimde tutmaktan da sıkıldım ee evde günlük falan tutuyim falan desem annem anında yakalar ve kalpten gider. Aslında çok böyle yazmaya değecek bi hayatım yok da işte..aman nasıl da kendimle çelişiyorum.

Neyse ya benim işe dönmem lazım yarın bişiler karalıcak adam akıllı.

hoş geldim falan filan yağğni :p


He bi de annemin dogum günüymüş bugün.

Gün gelir bunu okuyacak olursan bebişiim İyi ki doğdun yaşlı mörüükk çok seviyorum seni.

Kıymetimi bil taam mı adamı hasta etme kadıınn. :kro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder